wtorek, 4 sierpnia 2009

o jezu jezu jezuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

mamy tendencje do pisania postów po pijaku
ale tym razem jesteśmy trzeźwe :D
ASiura nie widzi a my przyjełyśmy pozycje na foczke :D
Karolina sie zajmuje fetą i generalnie jest zabawnie

Jako, że Szczotka ma problem z trafieniem w klawiaturę (sesesesese)
ja przejęłam stery i spróbuję wam powiedzieć co się tu dzieje.

Po pierwsze jest kurewsko gorąco, nie wiemy tylko czy to wina ilości spożytego alkoholu, czy kiepskiej klimatyzacji czy innych nieokreślonych powodów

Po drugie byłyśmy na kręglach, Karolina dostała w dupę, Szczotka wygrała.
Mało tego ta menda ograła nas w makao, ale za to Karola wygrała w scrable.

Uskuteczniamy teraz pochłanianie dużej ilości alkoholu i dalej rżniemy w karty.

Teraz była sesja zdjęciowa - jej efekty zobaczycie po przepuszczeniu ich przez photoshopa

A ja zostałam mistrzem w trafianiu do dziury :)
a na dobranoc od nas po pierwsze hasło wieczoru:D

"Posuwaj ją bliżej lini" :D

I oczywiście piosenka na dziś: http://www.youtube.com/watch?v=gCuTaHBsQxo

przesyłamy buziaki :*:*:*:**:*:*

Ewciur i Asiula

4 komentarze:

NIEdźwiedź pisze...

pijecie beze mnie foki niemyte.....

Unknown pisze...

chciałam powiedzieć, że wygrałam kręgle, byłam druga w scrabble i wygrałam 95% rozdań w makao
a miałam dzień z dupy i pms ;p

Asik pisze...

ja chcoalam powiedziec ze sie myłam!!!

z 95% rozdan nie przesadzaj :P

Unknown pisze...

mało istotne w każdym razie większość wygrałam ;p