czwartek, 9 lipca 2009

Każdy ma jakiegoś bzika:)))


[ASIURZE- zwracam honor- rozumiem już twoją Patisonomanię. Co oczywiście nie zmienia faktu że miło byłoby gdyby Twój procesor uczuć i emocji został opanowany przez bardziej namacalnego osobnika płci męskiej naszej rasy:) ]
[ Nawiasem mówiąc jak tak dalej pójdzie to mój nie przepadający za Star Trekiem i telewizją mężczyzna rzuci mnie na pożarcie gołębiom obsrańcom- bo uważa że nic nie robię tylko oglądam Star Treka- a to przecież nie prawda bo dzisiaj prawie poszłam biegać ale zaczęło lać:)]

No ale miałam pisać o swojej nieokiełznanej StarTrekomanii :) Póki co uwielbiłam wszystkoco dotyczy załogi statku Enterprise Star Trek The Next Generation A żebyście wiedzieli o czym do Was mówię to przedstawiam Wam najlepsza ekipę jaką Star Trek miał kiedykolwiek :)))

The Space. A final frontier... Theese are the Voyager Ship....:))))

Porucznik Geordie La Forge













Kapitan Jean-Luck Picard Komandor Komandor Beverly Crusher- lekarz pokładowy













Komandor Wiliam Riker i Doradca Deanna Troi













Komandor Worf ( Klingon)













Komandor Data ( zakochałam się w Androidzie:)))

2 komentarze:

Unknown pisze...

aaaaaaaaaaaaaaaaa :D:D:D
ale Misiaczku pocieszę Cię, jakiś czas temu moja mama też miała fazę
tak btw, przypuszczam, że siedzi jeszcze gdzieś w niej
pozdrowienia poczarnogórsko- zawalate! :*

Asik pisze...

aaaaaaaaa w koncu ktoś mnie rozumie :D
Misiura you rock :D
dawno tu nie pisalam, chyba byłam zajęta. Szczotka mnie dziś już za to chciała dojechać więc się odzywam i obiecuję, że napiszę wieczorem posta